diumenge, 8 de maig del 2011

CONCURS MENSUAL EF: DOBLE EXPOSICIÓ

Aquest mes, al concurs mensual d'Espaifotogràfic, es demanava practicar amb la tècnica de la doble exposició, ja fós directament amb la càmera o amb un programa d'edició, i plasmar en un mateix fotograma més d’una exposició. Un altre requisit era que com a mínim amb una de les dues exposicions hi havien d'haver flors. Seguint el consell dels organitzadors m'he obligat a fer-ho directament amb la càmera i he pogut comprovar que és més complicat del que sembla en un principi... Aquest ha estat el resultat presentat.


2 comentaris:

  1. Ufff!

    De dret de càmera? Això m'ho has d'explicar, amb analògic m'hi veuria amb cor. Però amb digital...

    Salut!

    ResponElimina
  2. Hola Ed, t'ho has currat! Jo estic fent campana ultimament. Vaig massa de bolid. De totes formes al de Richard Avedon no hi faltaré!

    Fins dimecres!

    ResponElimina