dimarts, 12 d’abril del 2011

CONCURS MENSUAL EF: EL PEBROT DE L'EDWARD WESTON

La meva darrera participació en el concurs mensual d'Espaifotogràfic ha estat la més dolenta des que hi participo... És el primer cop que no guanyo cap punt, i a més a més ho entenc perfectament ja que no vaig ser capaç de fer destacar el meu pebrot entre els altres. Aquest any els temes del Concurs Mensual intenten fer-nos practicar una tècnica, o conèixer un determinat fotògraf. Aquest mes ens proposaven estudiar la il·luminació de la famosa foto d'Edward Weston d'un pebrot, i intentar aconseguir una certa similitud. Us deixo la meva foto 'Esquena' i també l'enllaç on podeu veure la resta de presentades. I aprofito per felicitar en Santi Sitjà, també membre del Grup Fotogràfic Manlleu, per la seva quarta posició!


1 comentari:

  1. No et desanimis! Pitjor jo que de cada 10 participacions he puntuat en 3 o 4.

    Salut!

    ResponElimina